• 0232 484 33 44
  • separator
  • destek@dedeoglugrup.com

Linkedin Erişimlerim Çok Düşük Nasıl Arttırabilirim?

26/12/2018  
Yeni Gelecek Medya  
Linkedin Erişimlerim Çok Düşük Nasıl Arttırabilirim?

Linkedin platformunun kullanıcılarının en çok dert yandığı konuların başında içeriklerin aldığı erişimlerin düşük olması gelmektedir. Peki bu durumu tersine çevirmek için neler yapmamız gerekir?

Linkedin profillerimizden yaptığımız paylaşımların daha fazla kişi tarafından görüntülenmesini istiyorsak, linkedin platformunun nasıl çalıştığına dair bilgi sahibi olmamız gerekmektedir. 

Daha kaliteli ve direkt iş dünyasına hükmeden yapısı ile tüm dijital pazarlamacıların göz bebeği olan bu platformun daha derinine inmek ve algoritmasını sorgulamamız gerekmektedir. Linkedin profillerinin en cezbedici yanı profil gücünü arttırmak için eğitim,iş gibi bilgileri en detayına kadar girilmesi gerekliliğidir. Buda hedef kitle detaylandırması yaparken yüksek alım gücüne sahip kitleyi hedefliyebilmemizi sağlamaktadır. 

Peki algortimanın detaylarına inecek olursak, Linkedin platformu bir profilin paylaştığı içeriğin daha fazla kişiye erişmesi için nasıl bir mantık izliyor ve kriterlerini hangi konulara göre nitelendiriyor?

Aslında algoritmanın temeli siz içeriği paylaştığınız anda editör filtrelemesine girmesine dayanıyor. İçeriğimiz ilk olarak bağlantılarınızın küçük bir kısmına gösteriliyor. Bu küçük hedef kitlenin içeriğiniz ile gerçekleştirdiği etkileşim durumuna göre puanlandırılıyor ve geçerli bir puan alabilirse daha fazla kişinin görmesini sağlamak için gerekli koşullar sağlanmış oluyor.

İçerik metin > video > fotoğraf > link şeklinde bir filtrelemeye tabi tutuluyor. Sonrasında içeriğiniz bağlantı listenizde bulunan kişilerden küçük bir kısmının gösterimine suuluyor. Burada oluşan erişim sonuçlarından doğan tepki erişimine göre bir puan alıyor ve puan durumunuza göre daha büyük bir kitlenin erişimine açılıp açılmayacağı konusunda karar mekanizması oluşuyor. 

Tam da bu sebeplerden ötürü bağlantı listenizde bulunan kişilerin mutlaka ürettiğiniz içerik ile ilgilenecek bir kitle olması gerekiyor. Bağlantı sayınızın yüksek olması için herkesi eklemenin büyük bir dezavantaj yarattığıda bu şekilde kanıtlanmış oluyor.

Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın

Etiketler: linkedin,linkedin erişim,linkedin düşük erişim,linkedin erişim arttırma

Diğer Makaleler


TWİTTER REKLAMCILIĞI

11/01/2020

TWİTTER REKLAMCILIĞI...

Twitter reklamcılığının önemi her geçen gün hızla artan aktif Twitter kulla...

WHATSAPP REKLAMCILIĞI

11/01/2020

WHATSAPP REKLAMCILIĞI...

WhatsAPP reklamcılığı da artık dijital pazarda yerini aldı. WhatsAPP’ in akıllı telefo...