En Yararlı E-Mail Pazarlama Araçları
Emir Yeşilyurt
Doğru kullanım dahilinde e-posta pazarlama yöntemi kullanıcıyla direkt olarak iletişim kuran ve gerçekleştiren çok değerli bir dijital pazarlama yöntemidir. E-Mail Marketing stratejisini uygulama tanıtımı, kampanyalar, önemli bildirimler, özel günler ve indirim bilgilendirmeleri ve katılım oranını arttırmak için verimli şekilde kullanabilirsiniz.
E-MAİL MARKETİNG VE E-MAİL MARKETİNG ARAÇLARI
Doğru kullanım dahilinde e-posta pazarlama yöntemi kullanıcıyla direkt olarak iletişim kuran ve gerçekleştiren çok değerli bir dijital pazarlama yöntemidir. E-Mail Marketing stratejisini uygulama tanıtımı, kampanyalar, önemli bildirimler, özel günler ve indirim bilgilendirmeleri ve katılım oranını arttırmak için verimli şekilde kullanabilirsiniz. E-Mail marketing özellikle şirketler, büyük markalar, kurum ve kuruluşlar tarafından özellikle tercih edilen ve kullanılan bir pazarlama stratejisidir. Özellikle e-mail pazarlama firmaları eşliğinde hedeflediğiniz, elinizde datası bulunan kullanıcılara toplu e-mail gönderimiyle birlikte büyük bir avantaj sağlıyor.
Peki bizlere büyük avantajlar sağlayan, aynı anda milyonlara ulaşabilmemizi ve aynı zamanda kitlemizi büyük oranda arttırmamıza olanak sağlayan e-mail pazarlama firmaları nelerdir?
E-Mail Marketig (Pazarlama)’in çok daha ayrıntılı kurallarını ve püf noktalarını öğrenmek için E-Mail Marketing İle Kazanım Yolları ve Püf Noktaları adlı makalemizden yararlanabilirsiniz.
Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın
E-MAİL MARKETİNG (PAZARLAMA) FİRMALARI
Litmus
Litmus, e-postayı test etmek ve izlemek için kullanabileceğiniz çok yönlü bir araçtır. E-postalarınızı geleneksel web istemcilerinde ve ayrıca Android, Apple ve Windows gibi popüler mobil cihazlarda test edebilirsiniz.
Reach Mail
Beş ayrı e-posta kampanyasının doğrudan performans metriklerini karşılaştırmak için erişim e-postası'nın İleti Testi özelliğini kullanın. Bu özellik ile her e-postadaki farklı konu satırlarını veya içeriği analiz edin, böylece konu satırındaki ifadeleri optimize edebilir veya herhangi bir e-postanın diğerlerinin aksine nasıl performans gösterdiğini belirleyebilirsiniz.
Bu özellik sayesinde, mesajınızı test etmek için kullanılması gereken abone listesinin yüzdesine de karar verebilirsiniz. 'Test kampanyası' bittiğinde, sistem her sürüm için açık ve tıklama oranlarını vurgulayan bir anlık rapor oluşturur. Tek yapmanız gereken, en iyi performansı gösteren birini seçmek ve e-postalarınızın kalanını planlamaktır.
-
Target Hero
-
Drip
-
Mad Mimi
-
Cake Mail
-
Mailjet
-
Flashissue
-
Constant Contact
-
AWeber
-
iContact
-
Zoho
-
GetResponse
-
ToutApp
-
LeadPages
-
BenchMark
-
Infusionsoft
-
Campaign Monitor
-
Vertical Response
-
Campaigner
-
YesWare
-
ActiveCampaign
Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın
Etiketler: e-mail tools, e-mail pazarlama, e-mail pazarlama firmaları, e-mail firmaları ne işe yarar, e-mail nedir,e-mail pazarlama araçları, e-mail marketing, e-mail marketing tools
Diğer Makaleler
11/01/2020
TWİTTER REKLAMCILIĞI...
Twitter reklamcılığının önemi her geçen gün hızla artan aktif Twitter kulla...
11/01/2020
WHATSAPP REKLAMCILIĞI...
WhatsAPP reklamcılığı da artık dijital pazarda yerini aldı. WhatsAPP’ in akıllı telefo...