• 0232 484 33 44
  • separator
  • destek@dedeoglugrup.com

E-Mail Marketing İle Kazanım Yolları ve Püf Noktaları

26/12/2018  
Emir Yeşilyurt  
E-Mail Marketing İle Kazanım Yolları ve Püf Noktaları

E-Mail Marketing zamanın güncel teknoloji kapasitesine uygun olarak kullanılan reklam ve tanıtım yapmamızı sağlayan bir yatırımsal geri dönüş ve amaçladığımız hedef kitlemize ulaşmada en etkili dijital pazarlama yöntemlerinden birisidir.

E-MAİL PAZARLAMA NEDİR  VE NASIL ETKİLİ KULLANILI?

E-Mail Marketing (Pazarlama)’yı kolay dilden anlatacak ve inceleyecek olursak, gün içerisinde e-posta hesabınıza birçok sosyal medya bildirimleri, marka, kurum ve kuruluşlar tarafından yürütülen kampanya veya indirim mesajları geliyor ve bu mesajlar sizin tarafınızdan dikkatle incelenmiyor olabilir fakat iş dünyasında bulunan birçok insan ve özellikle sosyal medya üzerinde etkin olan insanlar düzenli olarak e-postalarını kontrol ediyor ve e-posta gönderilerini takip ediyor.
E-postalarınız arasında bulunan bir çok mail e-mail marketing’e örnek olabilir örneğin:  
Markalar tarafından belirli bir kitleye ulaşmak üzere yapılan tanıtım, bilgilendirme, kampanya için e-posta ile kullanıcıya ulaşılan yöntemlere E-Mail Marketing adı verilir.

Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın

E-Mail Marketing zamanın güncel teknoloji kapasitesine uygun olarak kullanılan reklam ve tanıtım yapmamızı sağlayan bir yatırımsal geri dönüş ve amaçladığımız hedef kitlemize ulaşmada en etkili dijital pazarlama yöntemlerinden birisidir. Birçok insanın özenle e-mail hesaplarını kullandığını dile getirmiştik bu insanlar sadece iş dünyasında bulunan insanlardan  veya sosyal medya kullanıcılarından da ziyade daha büyük bir kitleye ve çeşitliliğe sahip kitledir, yani e-mail kullanan bir kitleyi analiz etmek gayet zor bir iştir çünkü çok çeşitli bir platformdur.

E-Mail Marketing’in öncelikli olarak en büyük getirisi e-mail kampanyalarınızı tek tek yazmak yerine doğru bir yol haritası eşliğinde maksimum getiriyi elde etmenizdir, maliyeti baz alınırsa diğer dijital reklam kampanyalarına göre daha uygun fiyatlandırması olması ve hizmetten de herhangi bir eksilme olmaması, doğru kullanım dahilinde e-mail marketing ile çok başarılı sonuçlar alabileceğimizin en büyük göstergesidir.

E-Mail Marketing Nasıl Gerçekleştirilir

E-Mail Marketing işleminizde bir kartopu etkisi olmazsa olmazdır. Ne kadar çok kullanıcıya erişmek istiyorsanız e-posta açılma oranını da (Open Rate) o kadar yüksek tutmanız gerekiyor. Yani kullanıcıyı e-postanıza tıklaması için cazip kılmalı ve doğru metrikleri uygulamalısınız. Etkili metrikler doğrultusunda etkili e-mail pazarlama işlemi nasıl gerçekleştirilir?

Mesaj: Öncelikle şunu göz önünde bulundurmalısınız e-postanız bir vitrin ve vitrininizde en iyi malzemelerinizi sergiliyorsunuz, müşteriyi bu vitrinin cazibesi sayesinde içeri çekmek istiyorsunuz. E-Postanızda doğru mesaj kullanımı da bu kadar önemlidir. Kullanıcıların tıklayıp içeri girmesi için doğru kelimeleri, düzeni ve yaratıcılığı sağlamalısınız. Doğru hamleler dahilinde etkileşiminizin zirvede olacağından emin olabilirsinizi.

Marka Bilinirliği: Marka bilinirliğinin ne kadar önemli olduğunu birçok yazımızda önemle vurgulamıştık. Doğru bir markalama çalışması her yerde büyük iş yapar, e-posta pazarlama işlerinizde bile. Kullanıcılara gönderilen E-Posta’da , gönderen kişi kısmına marka isminin yazılması büyük avantaj sağlar. Önceden bilinç altında marka bilinirliği ile bıraktığınız mesaj burada kullanıcıyı e-postanız hakkında bir öngörüşe sahip olmasının önemli etkenlerindendir.

Etkili Başlık: Kullanıcılar ilk olarak e-postanın başlığını görecekleri için güçlü, kaliteli ve ilgi çekici bir başlık seçilmelisiniz. Seçtiğiniz kelimeler, kullanıcının gelen kutusundaki diğer e-postalara nazaran etkili bir başlık kullanımı sayesinde daha çok göze batmalı. Bunun yanı sıra e-posta başlığında rakamlara yer verilmesi, göz tarafından daha kolay seçilecektir.

E-Mail Marketing Firmaları

E-Mail Marketing firmaları, yürütülen e-mail marketing işlemlerimizin çok daha ayrıntılı olarak incelenmesine olanak tanır ve hedef kitleye yönelik alaka düzeyi yüksek, tanıtıcı ve bilgilendirici mailing gerçekleştirerek potansiyel müşteri kitlesini arttırır. Aynı zamanda, mailing yolu ile yapılan gönderimler, web sitenize yapacağınız link yönlendirmeleri ile sayfa trafiğinizin artırır. Böylece, yaptığınız mailing çalışması sayfanızın SEO açısından değerini yükseltir ve Google arama sonuçlarında (SERP) daha iyi bir konuma gelmenizi sağlar.

Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın

Firmalar

  • Mailchimp

  • Euromessage

  • Sendblaster

  • Smartmessage

  • Mailjet

  • Mailgraf

 

Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın

Etiketler: e-mail marketing, e-mail pazarlama, e,mail pazarlama nedir, e-mail pazarlama stratejileri, e-mail marketing strategi,e-mail pazarlama firmaları, e-mail etkili başlık, e-mail marka bilinirliği, e-posta gönderen kişi kısmı, e-posta nedir, e-mail mes

Diğer Makaleler


TWİTTER REKLAMCILIĞI

11/01/2020

TWİTTER REKLAMCILIĞI...

Twitter reklamcılığının önemi her geçen gün hızla artan aktif Twitter kulla...

WHATSAPP REKLAMCILIĞI

11/01/2020

WHATSAPP REKLAMCILIĞI...

WhatsAPP reklamcılığı da artık dijital pazarda yerini aldı. WhatsAPP’ in akıllı telefo...