• 0232 484 33 44
  • separator
  • destek@dedeoglugrup.com

İşinizi Instagram'a Taşıyın Ve Büyümek İçin İlk Adımı Atın

26/12/2018  
Emir Yeşilyurt  
İşinizi Instagram'a Taşıyın Ve Büyümek İçin İlk Adımı Atın

Öncelikle işiniz her ne olursa olsun kesinlikle sosyal medya platformları üzerindeki varlığınızı sürdürmeli kullanmıyorsanız acilen sosyal medya dünyasının içerisine girmelisiniz.

INSTAGRAM’IN İŞ HAYATINIZA ETKİLERİ

Öncelikle işiniz her ne olursa olsun kesinlikle sosyal medya platformları üzerindeki varlığınızı sürdürmeli kullanmıyorsanız acilen sosyal medya dünyasının içerisine girmelisiniz. İşiniz her ne olursa olsun her sosyal medya platformu üzerinde bulunmalısınız fakat her sosyal medya platformunun farklı kitlelere sahip olduğunu unutmamanız gerekmektedir. Her sosyal medya platformunun kitlesinin farklı olması yapacağınız kitle analizleriniz sonucundaki seçiminizde sizlere çok daha büyük kazanımlar sağlayacaktır.
Özellikle Instagram’ın sahip olduğunu dinamik genç ve geniş kitleyi işinize entegre edebilir, Instagram’ı bir pazarlama aracı olarak kullanabilirsiniz. Güncel istatistiklere göre sosyal medya kullanıcılarının neredeyse büyük bir çoğunluğu Instagram üzerinde de varlığını kesinlikte sürdürüyor. Büyük bir kitleye sahip olması da hizmet konusundaki gereklilikleri arttırıyor, bu ihtiyacı karşılamak için de bir çok işletme marka bilinirliği yaratmak, reklam, kitle analizi ve ulaşım, hizmet satışı, ürün tanıtımı gibi bir çok nedenlerden dolayı Instagram üzerindeki varlığını sürdürüyor ve büyütmeyi amaçlıyor. Instagram üzerinde iş dünyasını da katarak büyümek istiyorsanı yapmanız gereken belli başlı önemli konular olacaktır, bunları bu maddeler dahilinde izah edebiliriz:

Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın

INSTAGRAM HİKAYELER

Instagram hikayeleri yaratıcı ve eğlenceli ve dikkat çekicidir.Peki neden işiniz için  Instagram hikayelerini nasıl kullanmalısınız?

Hikayelerin faydalı olmasının bir nedeni, içeriğinizi haber bültenlerinin en üstünde tutarak iş profilini takipçilerin zihninde ön planda tutmalarıdır. Gün içerisinde hikaye eklerseniz, profil resmi, takipçilerinin görünümü açısından en üstte görünmeye devam edecek ve yeni bir şey yayınladıklarını belirtmek için mor renkte kalacaktır. Gün boyu takipçilerinin akıllarında kalabilmek, pazarlama için büyük bir avantajdır.
Instagram hikayeleri hesabınız üzerinde  24 saat boyunca kalıyor, bu yüzden gün içinde ne yaptığınızı  veya eğlenceli görüntülerini tanıtmak veya paylaşmak için, daha fazla para veya zaman harcamadan elde edilebilecek en iyi sonuçlar için harika bir stratejidir.

İşiniz için Instagram Hikayeleri kullanmanın bir başka iyi nedeni de hikayenize bağlantılar eklemenizdir. Düzenli Instagram yayınlarının başlıkları içinde tıklanabilir linkler eklemek hala mümkün değil fakat link paylaşımı  biyografide, profilde , hikayede veya ücretli reklamlar kullanarak gerçekleşiyor.

INSTAGRAM HASHTAGLER

Bildiğiniz gibi hashtag kullanımı kullanıcıların ve potansiyel müşterilerin sizi platform üzerinde bulabilmelerinin en efektif yollardan bir tanesidir. Hashtag’ler ile ilgili öncelikli olarak bilmeniz gereken kural, sayı ve harf içerebildiği halde sembol içeremeyecekleridir. Hashtag’lerinizi hazırlarken her şeyden önce bu kurala dikkat etmeniz gerekmektedir; aksi halde görsel açıklamanız hiçbir işe yaramaz.

Kullanıcılar hem hashtag araması yapabildiği, hem de hashtag üzerine tıklayarak fotoğrafları görüntüleyebildiği için dikkat çekmek için ilgili hashtag’ler kullanmak çok etkili bir yöntem haline geliyor. Tabii hashtag ile işleyen bir diğer platform Twitter’da olduğu gibi burada da markanız ve ürününüz ile ilgili doğru hashtag’leri kullanıyor olmanız ve aşırıya kaçmamanız(en fazla 2 veya 3 hashtag kullanımı yeterlidir) çok mühim.

INSTAGRAM REKLAMLARI

Instagram’ın kitlesini göze alırsak çok güncel ve çok çeşitli bir kitleye sahip olduğunu söyleyebiliriz çünkü Instagram diğer platformlara nazaran daha evrenselliğe hitap eden bir platformdur.
Bu veriler ışığında Instagram üzerinde reklam kampanyaları dahilinde çok başarılı reklam kampanyaları yürütebileceğinizi söyleyebiliriz. Instagram ile fotoğraf reklamları, video reklamları ve karusel reklamlar olarak sınıflandırabiliriz.

Fotoğraf Reklamları: Fotoğraf üstünde sponsor etiketi bulunur. Görselin altında bulunan “Daha Fazka Bilği” sekmesine tıklayarak markanın web sitesine gitmek için imkan tanır.(Instagram içerisinde link kullanımı aktif değildir.)

Video Reklamları: Tıpkı fotoğraf reklamlarında olduğu gibi video reklamlarında da Sponsorlu etiketi bulunur ve marka ile ilgili daha zengin bir içerik sunma fırsatı sağlar.

Karusel Reklamlar: Bu reklam türünü bir fotoğraf albümü olarak düşünebilirsiniz. Özellikle bir e-ticaret firması işletiyorsanız ürünlerinizi bu tip reklamlar eşliğinde Instagram’da listelemek ve ürün sayfalarına linkler vermek çok etkili bir yöntem olacaktır.

Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın

 

Etiketler: instagram, bussines instagram, iş dünyası ve instagram, instagram reklamcılık, şnstagram hashtag, instagram yararları, instagram kitlesi, instagram hikayeler, instagram ve iş hayatı,instagram reklamcılık

Diğer Makaleler


TWİTTER REKLAMCILIĞI

11/01/2020

TWİTTER REKLAMCILIĞI...

Twitter reklamcılığının önemi her geçen gün hızla artan aktif Twitter kulla...

WHATSAPP REKLAMCILIĞI

11/01/2020

WHATSAPP REKLAMCILIĞI...

WhatsAPP reklamcılığı da artık dijital pazarda yerini aldı. WhatsAPP’ in akıllı telefo...