• 0232 484 33 44
  • separator
  • destek@dedeoglugrup.com

İşinizle YouTube'u Birleştirin ve Farkı Görün

26/12/2018  
Emir Yeşilyurt  
 İşinizle YouTube'u Birleştirin ve Farkı Görün

Sosyal medya uzmanları tarafından gelecek yıllarda büyük bir gerçeklilik payıyla paylaşılan bilgide, video içeriklerin gelecek yıllarda internet üzerindeki en büyük etkiye sahip pazarlama yolu olacağı öne sürülüyor.

YOUTUBE’UN İŞLETMENİZLE BİRLEŞME ZAMANI GELDİ

Pazarlama dünyasında yeni bir soluk getiren Dijital Pazarlama stratejileri hem bireysel çalışanlara hem de işletmelerde büyük yankılar uyandırıyor ve büyük gelişim sağlıyor.
Birçok dijital pazarlama platformunun bulunması büyük bir avantaj olarak görülebilir fakat seçeceğiniz platformun kitlenize, işletmenizle veya kendinizle uyumlu olması gerekmekte.
Sosyal medya uzmanları tarafından gelecek yıllarda büyük bir gerçeklilik payıyla paylaşılan bilgide, video içeriklerin gelecek yıllarda internet üzerindeki en büyük etkiye sahip pazarlama yolu olacağı öne sürülüyor.
İyi bir sosyal medya takipçisi iseniz fark etmişsinizdir ki insanların etkileşim yarattığı en büyük paylaşımlar video içerikler üzerinde gerçekleşiyor ve insanların büyük bir kısmı gene tercih olarak video içerikli platformları seçiyor. Aylık olarak 1,9 milyar insanın ziyaret ettiği YouTube büyük hayran kitleleri ve içerik kalitesiyle sizlerin aradığı büyük fırsat olabilir.

Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın

YouTube Kitle Analizi
YouTube üzerinde insanlar büyük bir zaman geçirirler, aylık ziyaret eden insan sayısını da göz önünde bulundurursak kitlenizi YouTube üzerinde bulamama gibi bir ihtimal söz konusu değil. Kanal içerisindeki etkileşimleri analiz ederek potansiyel kitleniz hakkında daha verimli bilgiler elde edebilirsiniz. Oluşturacağınız içerik stratejisinden sonra elinizde bulundurduğunuz kitle üzerinden kazanmaya başlamak.

YouTube, Sosyal Medya ve SEO’yu Birleştiriyor
YouTube aynı anda hemen hemen her konuda görsel içerik bulmak için en büyük platform ve kitle gruplarının birbirleriyle etkileşim kurması için bir yol.

Bu nedenle, web sitesi her iki kanalın da benzersiz avantajlarından bazılarına sahiptir. Örneğin, videolarınızı anahtar kelimelere göre hedefleyebilir, kitleniz ürününüzle, hizmetinizle veya sektörünüzle ilgili belirli arama sorgularını girerken gösterdiğinden emin olabilirsiniz. Ancak, yalnızca video yayınlamakla kalmayıp yorumlara yanıt vermekle ve kitlenizle iki yönlü iletişim fırsatları oluşturmak için katılımı vurgulayabilirsiniz.

İçerik Stratejisi
YouTube diğer sosyal platformlara göre daha çok emek isteyen bir pazarlama platformudur. Video içeriği hazırlama, düzenleme, analiz etme, kalite seviyesi, etkileşim yaratıp yaratmayacağı gibi bir çok unsur vardır. İşinizi daha kolay hale indirgemek için bir içerik stratejisi oluşturup bu yolda ilerlemelisiniz. İçerik stratejisinin size katacağı avantajları şöyle sıralayabiliriz:
Marka bilinirliğinin ve katılımının geliştirilmesi.
Daha fazla potansiyel müşteri ve dönüşüm oluşumu.
Web sitenize daha fazla trafik çekmek.
Satışları iyileştirmek.
Kanal içi bütün analizlere hakim olduğunuzda ilk başta çektiğiniz zorluklar sizin için gelecekte bir önem teşkil etmeyecektir.

Video İçeriklerde Etkileşim Yaratma
Video içeriklerinizi zenginleştirin. Sadece video içeriklerinizden gelir etmenin dışında kullanıcıları, kullandığınız diğer platformları da takip etmesi, etkileşim yaratması için dürtmelisiniz böylece potansiyel kitle gelişimi sağlayabilirsiniz.
Video açıklamanızda web sitenizin linkini, YouTube kanalınızı takip etmelerini, kullandığınız diğer sosyal medya hesaplarının linklerini vermeli ve video içerisinde veya sonunda bu sayfaları takip etmelerini isteyebilir ve diğer sosyal medya hesaplarınızda video içeriklerinizi paylaşarak ikili bir etkileşim yaratabilirsiniz.
 

Etkileşim İçerisinde Olun
Kullanıcılar videolarınızı görüntüledikçe, kalitelerini değerlendirecek ve yorum bırakacaklardır. Etkileşimin devam etmesini sağlamak için, tüm geri bildirimleri mümkün olan en kısa sürede izlemeli ve cevap vermelisiniz. Mümkünse, her ziyaretçiye yanıtlarınızı kişiselleştirin ve özel ilgi göstermeye çalışın, otomatik hazır verilen cevaplar süregelen zamanda hatalara sebebiyet verebilir.

Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın

Etiketler: işletmelerde youtube etkisi, işletmeler ve youtube, youtube kitle analizi, youtube ve sosyal medya,youtube içerik stratejisi,youtube stratejileri

Diğer Makaleler


TWİTTER REKLAMCILIĞI

11/01/2020

TWİTTER REKLAMCILIĞI...

Twitter reklamcılığının önemi her geçen gün hızla artan aktif Twitter kulla...

WHATSAPP REKLAMCILIĞI

11/01/2020

WHATSAPP REKLAMCILIĞI...

WhatsAPP reklamcılığı da artık dijital pazarda yerini aldı. WhatsAPP’ in akıllı telefo...