• 0232 484 33 44
  • separator
  • destek@dedeoglugrup.com

İlk Remarketing Kampanyanızı Başlatın ve Yeniden Kazanmaya Başlayın

26/12/2018  
Emir Yeşilyurt  
İlk Remarketing Kampanyanızı Başlatın ve Yeniden Kazanmaya Başlayın

Eğer bir e-ticaret web sitesine sahipseniz Google Remarketing(Yeniden Pazarlama) bizlere sitemize girmiş fakat alışverişi tamamlayamadan çıkmış , ürünü gözden geçirmiş fakat satın alma aşamasındayken vazgeçmiş yada bir ürün üzerinden aynı türde ürünleri satın alan kişinin karşısına dolaylı yoldan diyebileceğimiz bir stratejiyle tekrar karşılaşmasıdır.

GOOGLE REMARKETİNG

Dijital reklamcılık ve pazarlamanın artık sosyal mecraların her alanında kullanılmaya başlamasıyla birlikte pazarlama alanında geri dönüşüm diyebileceğimiz bir  kavram oluştu.
Eğer bir e-ticaret web sitesine sahipseniz Google Remarketing(Yeniden Pazarlama) bizlere sitemize girmiş fakat alışverişi tamamlayamadan çıkmış , ürünü gözden geçirmiş fakat satın alma aşamasındayken vazgeçmiş yada bir ürün üzerinden aynı türde ürünleri satın alan kişinin karşısına dolaylı yoldan diyebileceğimiz bir stratejiyle tekrar karşılaşmasıdır. Yani kullanıcılar sitenizden ayrıldıktan sonra dahi site içerinizdeki ürünlerden baktığı ürünleri reklamlar aracılığıyla tekrar görür ve satın alma oranında büyük bir artma yaşanır. Böylece satın alma işlemi aşamasında aklında soru olan kullanıcıların aklındaki soru bulutlarını yok edebilir ve satış gerçekleştirdiğiniz kullanıcılara tekrar ulaşarak ürün satımı gerçekleştirebilirsiniz.

Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın

Peki Remarketing Kampanyasını Nasıl Gerçekleştirebilirim?

  1. Google AdWors’te oturum açın.
  2. Kampanyaları’ı tıklayın.
  3. + Kampanya’ yı tıklayın ve “ Görüntülü Reklam Ağı” nı seçin.
  4. Arama Ağı için bir yeniden pazarlama kampanyası oluşturmayla ilgili talimatlar için, Arama Ağı reklamları için AdWords yeniden pazarlama listelerini okuyun.
  5. “Pazarlama hedefleri” seçeneğini işaretli bırakın ve “Web sitenizde satın al” seçeneğini işaretleyin.
  6. Bir kampanya adı, teklif stratejisi ve bütçe seçin.
  7. Kaydet ve devam et’ i tıklayın.
  8. Bir reklam grubu adı ve teklif girin.
  9. “Reklamlarınız nasıl hedefleyeceğinizi seçin” bölümünde, ilgili alanları ve yeniden pazarlama’ yı tıklayın.
  10. “Kategöri seç” açılır menüsünde Yeniden pazarlama listeleri’ ni seçin.
  11. Yeniden pazarlama etiketinizi ve listelerinizi oluşturmak için 2 adımlı işlemi başlatmak için Yeniden pazarlamayı kur’ u tıklayın. AdWords sizin için yeniden pazarlama etiketi oluşturacaktır nasıl ekleyeceğinize ilişkin talimatları içeren e-posta ile gönderebilirsiniz. Eğer Google Analytics kullanıyorsanız, web sitenizde bulunan izleme kodunu kullanmak için bir onay kutusu görürsünüz.
    AdWords başlamanıza yardımcı olan bir “Tüm Ziyaretçiler” listesi oluşturacaktır bu yüzden sizin kendinizin bir liste oluşturmasına gerek yoktur. “Tüm Ziyaretçiler” web sitenizde etiketlenmiş sayfaları ziyaret eden bütün kullanıcıları içerir.
  12. Bir reklam grubu adı ve teklif girin.
  13. On Yeniden pazarlama listeleri sekmesini, reklam grubuna eklenen “Tüm Ziyaretçiler” listesini bulacaksınız
  14. Click kaydet ve devam reklamlarınızı oluşturabilir veya isterseniz reklam oluşturmayı atla bunu daha sonra yapmak istiyorum. Reklamlarınızın görülebileceği yerleşim sayısını arttırmak için, hem metin hem de resim reklamlarını olabildiğince çok sayıda reklam boyutuna ekleyin. Reklam galerisi yenilerini oluşturmak istiyorsanız veya hiç yoksa reklam oluşturmak için kolay bir yok sunar.

Kampanya Türleri

Standart Yeniden Pazarlama: Önceden sitenizi ziyaret eden kullanıcılara site veya uygulamalarda gezerken reklamlarınızı gösterin.

Dinamik Yeniden Pazarlama: Sonuçlarınızı, kullanıcıların web sitenizde veya uygulamanızda görüntülediği ürünler veya hizmetler içeren reklamlarla bir sonraki seviyeye yeniden pazarlama yapan dinamik yeniden pazarlama ile arttırın. 

Arama Ağı Reklamlarına Yönelik Yeniden Pazarlama Listeleri: Sitenizden ayrıldıktan sonra, arama motorunda arama yaparken ilgi duyduğu ürünleri aratırken reklam verin.

Video Yeniden Pazarlama: Youtube kanalınızla etkileşimde olan, Görüntülü Reklam Ağı’ nı kullanırken, web  sitesi ziyaretleri ve uygulama kullanımları sırasında reklam verin.

Müşteri Listesi Yeniden Pazarlama: Müşterilerinizin iletişim kısmında size vermiş olduğu bilgileri listeleyebilirsiniz ve kullanıcılar Google hesaplarına giriş yaptıklarında onlara reklam gösterebilirsiniz.

İyi zamanlanmış Hedeflenme: Kullanıcı sitenizi ziyaret edip ayrıldıktan sonra geçen zamanda tekrar sizinle alakalı bir reklam yaptığında reklamınızı gösterebilirsiniz.

Odaklı Reklamcılık: Belirli durumlar doğrultusunda yeniden pazarlama listesi oluşturabilirsiniz. Örneğin siteniz üzerinden bir ürünü sepete eklemiş fakat daha işlemi gerçekleştirmemiş kullanıcılar için yeniden pazarlama listesi oluşturabilirsiniz.

Büyük Ölçekli Erişim: Yeniden pazarlama listenizdeki kullanıcılara  web sitelerinde gezinirken, video izlerken ulaşabilirsiniz. Yani bütün Sosyal Medya uygulamaları ve sitelerindeki kitleye hitap etme şansı.

Verimli Fiyatlandırma: Otomatik teklif vermeyle yüksek performanslı yeniden pazarlama kampanyaları oluşturabilirsiniz. Kullanıcı tarafından uygulayabileceğiniz en uygun teklifi hesaplayarak reklam açık arttırmasını sizin için en uygun fiyatla kazanmanızı sağlar.

Kolay Reklam Oluşturma: Tüm ürün ve hizmetlerinizde güzel reklamları ölçeklendirmek için dinamik bir yeniden pazarlama kampanyasını reklam galerisi düzenleriyle birleştirebilirsiniz.

Kampanya İstatistikleri: Kampanya sonuçlarınız olarak ne kadar etkileşim yarattığınız, hangi kaynaktan yöneldikleri ve ne kadar ödediğiniz hakkında verilen raporları inceleyerek reklam stratejinizi belirleyin.

Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın

Etiketler: google remarketing, google yeniden pazarlama, google adwords and remarketing, yeniden pazarlama kampanya türleri, remarketing, yeniden pazarlama, yeniden pazarlama yararları, yeniden pazarlama,

Diğer Makaleler


TWİTTER REKLAMCILIĞI

11/01/2020

TWİTTER REKLAMCILIĞI...

Twitter reklamcılığının önemi her geçen gün hızla artan aktif Twitter kulla...

WHATSAPP REKLAMCILIĞI

11/01/2020

WHATSAPP REKLAMCILIĞI...

WhatsAPP reklamcılığı da artık dijital pazarda yerini aldı. WhatsAPP’ in akıllı telefo...