• 0232 484 33 44
  • separator
  • destek@dedeoglugrup.com

YOUTUBE KANALINDA 4 ADIMDA BÜYÜME

26/12/2018  
Emir Yeşilyurt  
YOUTUBE KANALINDA 4 ADIMDA BÜYÜME

Youtube günümüz sosyal medya platformlarından ağırlıklı bir şekilde video içeriğine sahip olan ve bu konuda insanların en çok kullandığı, birbirleriyle teması kusursuz bir şekilde kurabildikleri video tabanlı bir sosyal medya platformudur.

1. İçerik Paylaşım Stratejisi

Pazarladığınız ürün hakkında bilgilendirmelerinizi, tanıtımlarınızı, yorum dönütlerini hazırladığınız video paylaşımlarınızla da içerik kalitenizi yükseltebilirsiniz.
İnsanların YouTube dünyasında sadece pazarlama amaçlı bulunmadıklarını unutmayın. Youtube’ ta   eğlence, oyun, gıda, giyim, kozmetik,
seyahat, keşif, bilgilendirme vb. konularda insanlar YouTube platformunu kullanmaktadır. Buda sizlerin önünüze serilen Youtube imkanını gözler önüne seriyor.

Video içeriklerinizde kullanacağınız her şey direkt olarak potansiyel müşterinize hitap etmeli ve ilgi çekici olmalıdır. İnsanların sadece videonuza tıklaması sizin için ilk hedef olmaması daha büyük hedeflere ulaşmak isteyen birisi olduğunuzu ortaya çıkartır. Videoyu hazırlarken ki düşünce yapınız sadece tıklama üzerine olmamalı ilk baştaki ilgi çekiciliği videonun geri kalanına da yaymalısınız. Böylece izleyici video içeriğinizde daha fazla zaman geçirdiği için gelecekte de size geri dönütü büyük farklılıklar yaratır.

Bu bilgileri kullanarak sizlerde içeriklerinizde müşteriye yönelik paylaşım stratejisini oluşturarak potansiyel kitlenizi oluşturabilir ve aynı zamanda müşteri kitleniz dışında olan insanlarla da iletişim kurabilirsiniz.

Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın

2. Reklamlar

Video uygulama tabanlı platformlar arasında reklam stratejisine de yer vermesiyle YouTube açık ara bir fark sağlıyor.
Video başlangıcında ve aralıklarında verilen reklamlarla da kendinizi tanıtma konusunda büyük bir faktör oluşturabilirsiniz.

3. İşbirliği Çalışmaları

Youtube size ne kadar büyük bir kitleye ulaşma imkanı sunuyor olsa da bunun bir de dezavantajı olduğunu unutmamanız gerekir.
Ne kadar büyük bir kitleyle uğraşsanız da sizinle aynı işlerle uğraşan birçok hesap sahibi olduğunu unutmamanız gerekir.
YouTube içerisinde kendi rakiplerinizden önde görünmek için izleyebileceğiniz iki strateji olabilir.
Bu stratejilerden ilki onlarla mücadele içinde olmanız ve onlara karşı özgün, modern, gündemle uyumlu ve diğer rakiplerinizden farklı bir üretici olarak anılmanız gerekmektedir.
İkinci strateji olarak bizlerin size önerebileceğimiz ortaklık stratejisidir. YouTube dünyasının rekabete ne kadar müsait bir ortam olduğunu sizlere aktarmıştık. Bu karmaşa ve yoğunluğu da göz önüne alırsanız sizin için ürün ortağı diyebileceğiniz rakiplerinizle veya YouTube üzerinde çok popüler olan kanal sahipleriyle ortak çalışmalar yapabilir, kendi tanıtımınız hakkında büyük farklılıklar yaratabilirsiniz.

4. Süreklilik

Youtube üzerinde kuruduğunuz kanalınızda her şey yolunda gidiyor ise bir diğer yapmanız gereken de içerik paylaşımınızda süreklilik sağlamaktır. Düzenli olarak belli gün ve saatlerde yükleyecek olduğunuz içerikler potansiyel müşterileriniz tarafından büyük bir ilgiyle de takip edilebilir ve sizi takip eden üyelerinizin size karşı olan iştahı da büyük ölçüde artacaktır.

Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın

Etiketler: youtube, kanal, strateji, büyüme, youtuber,

Diğer Makaleler


TWİTTER REKLAMCILIĞI

11/01/2020

TWİTTER REKLAMCILIĞI...

Twitter reklamcılığının önemi her geçen gün hızla artan aktif Twitter kulla...

WHATSAPP REKLAMCILIĞI

11/01/2020

WHATSAPP REKLAMCILIĞI...

WhatsAPP reklamcılığı da artık dijital pazarda yerini aldı. WhatsAPP’ in akıllı telefo...