• 0232 484 33 44
  • separator
  • destek@dedeoglugrup.com

FACEBOOK’ TA REKLAM VERMENİN 4 BÜYÜK AVANTAJI

26/12/2018  
Emir Yeşilyurt  
FACEBOOK’ TA REKLAM VERMENİN 4 BÜYÜK AVANTAJI

Dijital pazarlamanın en önemli adımlarından biri olan sosyal medya reklamları ve sektörün devi olan Facebook. Bu reklamlar bizlere ne gibi avantajlar sunar peki?

FACEBOOK KULLANIM ORANI

Günümüzde artık her evde internet ağının yaygınlaşmasıyla birlikte insanlar internet üzerindeki Sosyal Medya uygulamalarından kendilerine en uygun olabilecek uygulamayı seçmeye yönelmişlerdir. Facebook kullanımı bu konuda hem kullanışlılığı, sayfa kaynaklı olması ve kişilerin birbirleri ile mesajlaşabilme, gönderilerine yorum yapma, beğenme, paylaşabilme gibi seçenekleriyle bizlere çok büyük ölçüde konfor sağlıyor. Pazarlama alanlarına da taban hazırlamasıyla birlikte Facebook günümüzde en çok kullanım oranına sahip sosyal medya uygulaması unvanını elinde bulundurmakta.

Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın

FACEBOOK REKLAM MALİYETİ

Klasik pazarlama yöntemlerine nazaran daha az maliyetli oluşu da Facebook’un diğer pazarlamaya müsaade eden web tabanlı uygulamalardan bir adım önde olmasını sağlıyor.

MOBİL UYUMLULUK

İnternet kullanımının artmasıyla birlikte bilgisayarlar da evimizde yerlerini almaya başladı. Herkesin her an ulaşamadığı bilgisayarlar bu konuda bizlere biraz zorluk çıkarabiliyor fakat cep telefonlarının da kullanılmaya başlamasıyla bu sorununda önüne geçildi. İnsanlar artık her an mobil iletişimle her şeyden haberdar olabiliyor, ulaşmak istediğine saniyeler içerisinde ulaşabilir hale geldi. Böylelikle Bilgisayarda kullanabildiğimiz uygulamaların da mobil uyumluluğu bizim için büyük önem taşır hale geldi. Facebook’ unda bu konuda bizlere mobil erişim kolaylığı sağlaması onu ön plana çıkaran özelliklerinden biri oldu.

HEDEF KİTLE SEÇİMİ

Pazarlama yapmak istediğiniz fikriniz, malınız her ne ise sizde o fikre ve mala göre müşteriye nüfuz edebileceğiniz bir platformda kullanıcıyla birlikte olmak istersiniz. Facebook sizlere sunduğu bu geniş kitlesi içinde sizler için yaptığı “Hedef Kitle Seçimi” sonuçlarını değerlendirerek sizlerde istediğiniz platformda müşterileriniz ile bir araya gelebilirsiniz.

Örneğin kadınlara yönelik bir ürün sahibiyseniz ve bunu Facebook üzerinde reklamlar aracılığıyla pazarlamak istiyorsanız, Facebook’u kadınların kullanım oranı, kadınların erkeklere nazaran günde kaç saat Facebook kullandığı, Facebook kullanan kadınların yaş aralıkları, ilgi alanları, demografik özellerini inceleyerek sizler için daha uygun olacak hedef kitleye karar verebilirsiniz. Böylece sizinle alakası olmayan bir kitleye karşı yaptığınız reklam harcaması ile boşuna reklam maliyeti oluşturmamış olursunuz bu da Facebook’un Pazarlamacılara verdiği bir diğer fırsat olarak sayılabilir.

Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın

Etiketler: facebook reklam,facebook reklam oluşturma,facebook reklam avantaj,facebook reklam maliyet

Diğer Makaleler


TWİTTER REKLAMCILIĞI

11/01/2020

TWİTTER REKLAMCILIĞI...

Twitter reklamcılığının önemi her geçen gün hızla artan aktif Twitter kulla...

WHATSAPP REKLAMCILIĞI

11/01/2020

WHATSAPP REKLAMCILIĞI...

WhatsAPP reklamcılığı da artık dijital pazarda yerini aldı. WhatsAPP’ in akıllı telefo...